Sommerfest 2014.

Æresmedlem Helmuth Lange med Whisky og diplom.

Sommerfest 2014.

Fredag d. 20. juni afholdt Sdr. Nærå Jagtforening sin årlige sommerfest i "Spejderhytten" beliggende i Hestehaveskoven.

Vi var ca. 50 feststemte medlemmer og lodsejere med ægtefæller, som havde afsat denne fredag til hyggeligt sammenværd, hvor indtagelse af Ejgils grillede gris var et af højdepunkterne.
Festen i år tog en speciel drejning, da formanden bad om ordret.
Han bekendtgjorde, at foreningen havde fået en ny kasserer, i det Helmuth Lange ved generalforsamlingen ikke ønskede genvalg.

Fmd. sagde b.la.:

Helmuth, efter 28 år i bestyrelsen. hvor du de sidste 14 år var kasserer har du nu valgt at stoppe.
Det vil bestyrelsen og især foreningen gerne takke dig for, ikke at du stopper, men for de 28 år du har brugt på Sdr. Nærå Jagtforening.
Derfor vil vi gerne give dig denne, (En god whisky) som du kan nyde i de stillestunder, som der vil komme,MEN, det slutter ikke her.

Bestyrelsen, har bestemt, at du skal være "Æresmedlem" af Sdr. Nærå Jagtforening, det er som du selv ved ikke noget man bare bliver, der skal ydes en ekstraordinær indsats. Det første "Æresmedlem" i Sdr. Nærå Jagtforenings historie var tidligere fmd. Ove Grøftehauge, som blev det da foreningen havde 50 års jubilæum. Du bliver hermed det andet æresmedlem.
Du får som bevis, et diplom samt en nål.

Et stort tillykke med det.