Sdr. Nærå Jagtforening.

Spejdere med på Fællesjagt.

Lørdag d. 24. nov. 2012. blev den sidste fællesjagt i 2012 afholdt. Vi var optil denne dag blevet kontaktet af FDF Odense Kreds 5. som ejere Spejderhytten samt et pænt stykke af Hestehaveskoven, hvor vi for medlemmer af Sdr. Nærå Jagtforening bl.a. afholder vores fællesjagter.
Da spejderne var i hytten denne dag, ville de høre, om de måtte deltage i vores fællesjagt. Efter nogle overvejelser og krav bl.a. skulle de have et JA med hjemmefra, de skulle også bære røde veste, hatte og sikkerhedsbriller, da alt dette var på plads, sagde jeg ja.
Det blev en dag som de sent vil glemme, de oplevede skoven på en helt anden måde, de kom tæt på Råvildt, de så Sneppe i luften med den karariske måde de flyver på, det bedste var at der blev leveret vildt til paraden, en Sneppe,en Fasankok og en Hare.
Jeg har efterfølgende hørt, at der ikke blev snakket om andet da de kom tilbage til Hytten, her lavede de nøgleringe af Gevir fra Kronhjort.

Nyeste kommentarer

11.10 | 07:56

Hej Finn. Skydebanen er godkendt til kaliber 30. (7,62). M.v.h. Jens Thomsen.

10.10 | 06:42

Hvad kaliber er banen godkendt til?

29.01 | 20:00

Til Tarup/Davinde Sporlaug. Att.: Thor Mårtenson. Du kan enten kontak...

29.01 | 18:28

Med venlig hilsen Thor Mårtensson, Tarup Davinde Sporlaug