Fotoalbum

25 års jubilæum.

Ved Sdr. Nærå Jagtforenings generalforsamling d. 4.3.2011. kunne foreningen samt de fremmødte ønske Helmuth Lange tillykke med sit 25 års jubilæum. Helmuth blev valgt ind i bestyrelsen på foreningens generalforsamling d. 2.5.1986. og har siddet i bestyrelsen siden, de første 14 år som menig medlem, på et bestyrelsesmøde d. 11.4.2000. blev Helmuth valgt til bestyr af foreningens pengekasse, dette hverv har han udført de sidste 11 år. Når man tænker på at det er et frivilligt arbejde, så er det gjort med en professionalisme som man ikke ser mange steder.
Bestyrelsen i Sdr. Nærå Jagtforening har derfor indstillet Helmuth Lange til Danmarks Jægerforbunds Aktivitetstegn, HB-medlem for Fyn Kaj Refslund mødte oppå generalforsamlingen for at overrække dette til jubilaren.

Sdr. Nærå Jagtforening ønsker Helmuth tillykke med sit 25 års jubilæum samt modtagelsen af DJs Aktivitetstegn.